Tylko po to, by była
Jeśli strona WWW nie jest Ci potrzebna, ale musisz ją mieć, bo np.:
- potrzebujesz firmowy adres email
- wziąłeś dotację i musisz ją rozliczyć
- na Twoich reklamach widnieje już adres strony WWW
Prosta wizytówka firmy
Aby Twoi klienci mogli znaleźć podstawowe informacje, jak np.: dane kontaktowe, podstawowa oferta czy informacje o firmie.
Dokładna prezentacja Twojej firmy
Aby Twoi klienci mogli poznać dokładnie Twoją firmę w czytelny i efektowny sposób. Przedstaw swoją ofertę, historię, portfolio, dane kontaktowe i inne niezbędne informacje.
Przemyślana, efektowna i zarabiająca
Umieszczenie oferty i informacji o Twojej firmie to nie wszystko, bo... diabeł tkwi w szczegółach.
Profesjonalnie napisane teksty, odpowiednie ułożenie elementów, zachęcenie do interakcji to tylko niektóre elementy, które powodują zwiększenie sprzedaży przez stronę WWW. Wszystko dostosowane do odwiedzających ją grup klientów, specyfiki rynku czy konkurencji.
Żadne z powyższych?